loading...
دانلود،تازه های مختلف و ...
جواد رضائی بازدید : 177 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از غسال ها به نام موسوی می گوید: مدت های زیادی در بخش غسالخانه مسئول تحویل جنازه بودم. اینجا بعضی ها مسئول کشیک شب هستند تا جنازه هایی را که شب توی منزل فوت می کنند و جوازشون توسط دکتر صادر شده و شبانه به بهشت زهرا (س) حمل میشود را تحویل بگیرند.

یک شب یک خانم سالمندی را آوردند که تحویل گرفتیم، فردا صبح که می خواستیم برای شستشو بفرستیم خانم های غسال گفتند که از گوشه دهان این بنده خدا کرم های ریز زنده در حرکت بود، خیلی چندش‌آور بود، از روی کنجکاوی ماجرا را برای یکی از بستگانش که کمی آرام تر بود و آدم با تجربه و دنیا دیده ای به نظر می رسید، تعریف کردم و اون بنده خدا بعد از چند بار استغفار گفت: این خانم مرحومه از بستگان ماست و یک ایراد بزرگ داشت که آدم بسیار بد دهنی بود و دائم به این و آن حرف رکیک و ناسزا می گفت و هیچ کس از زخم زبان اون در امان نبود و حتما دلیلش همین می تواند باشد. از تعجب هاج و واج مانده بودم. آرام از پیرمرد عذرخواهی کردم و به داخل برگشتم.

جواد رضائی بازدید : 116 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

آخرین نتایج و قطعی شورا شهر قوجان:

آقای اسداله قاسمی

 خانم ذکیه بیات

آقای محسن احراری

 آقای علیرضا یاقوتی

آقای محمد حسین صادقی

 آقای غلامحسین رهنما

 آقای عباس معتمدی گز کوه

 آقای محمود ارحمی

آقای علی شکفته

آقای مجید فرهمند

 آقای جواد رادمرد تیتکانلو

اعضای علی البدل :

آقای علی حسین قاسمی

خانم مهین وحدتی

آقای علی مولوی

آقای علیرضا حسن پور

آقای مسعود بهشتی

جواد رضائی بازدید : 83 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ممتاز و نمونه شدن

 

برای یکسال است،

 

  و ماندگار شدن برای یک عمر؛

 

سلام بر معلمی که

 

هر سال نمونه است و یک عمر

 

ماندگار...

 

 

--------------------------------------------------

در سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات اغاز می گردید

و کتاب تکوین گشوده میشد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر

بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود

و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت

همیشه و در همه چیز استاد من هستید

روزتان مبارک

 

جواد رضائی بازدید : 42 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

در اوایل سال 1383، ایران از یک فروند جنگنده جدید با نام "صاعقه" توسط متخصصان توانمند داخلي در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

اين جنگنده‌ برای نخستين بار، در سفر رهبر معظم انقلاب به همدان پرواز‌ آزمایشی خود را با موفقیت به انجام رساند که در پي آن، فرمانده كل قوا(مدظله‌العالي) خطاب به خلبانان نیروی هوایی ارتش فرمودند: این موفقیت، نتیجه تلاش بی‌وقفه و ایمان پایدار جوانان دانشمند این کشور است.

جنگنده بمب‌افکن "صاعقه"در شهریور 85 با پرواز موفق در رزمایش "ضربت ذوالفقار" رسما به ناوگان هوایی ارتش پیوست و در رژه هفته دفاع مقدس سال 1386 از آن رونمايي شد.

صاعقه، دومین جنگنده ساخت ایران است كه متخصصان نظامی با توجه به قابلیت‌های این جنگنده، آن را نمونه‌ای از جنگنده "اف18" می‌نامند و تولید این جنگنده بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشته است.

"جنگنده صاعقه"، دو سکان عمودی اوریب، شبیه به سکان‌های جنگنده آمریکایی اف18 و دم‌ دوتایی دارد.

ویژگی مهم اين جنگنده پشتیبانی نزدیك هوایی بوده و توانمندي‌هاي حمل و شلیك انواع راكت، پرتاب انواع بمب و موشك با سیستم رادار پیشرفته قابلیت مناسبی به آن داده است.
کاکپیت یا همان کابین خلبان صاعقه بسیار راحت بوده و خلبان، امکان دید کامل نسبت به اطراف خود را دارد.

جواد رضائی بازدید : 56 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (1)
ﭘﺴﺮﮎ ﮔﻞ ﻓﺮﻭﺷﯽ ﮔﻠﻬﺎﺵ ﺗﻮﯼ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﻮﺩ، ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻟﺐ
ﺟﺪﻭﻝ!
ﺭﻓﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺮﺍﯼ ﭼﯽ ﻧﻤﯿﺮﯼ ﮔﻠﻬﺎﺕ ﺭﺍ
ﺑﻔﺮﻭﺷﯽ ؟
ﮔﻔﺖ : ﺑﻔﺮﻭﺷﻢ ﮐﻪ ﭼﯽ ؟ ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻣﯿﻔﺮﻭﺧﺘﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﻟﺶ
ﺁﺑﺠﯿﻤﻮ ﺑﺒﺮﻡ ﺩﮐﺘﺮ، ﺩﯾﺸﺐ ﺣﺎﻟﺶ ﺑﺪ ﺷﺪ ﻭ ﻣﺮﺩ ...
ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﮔﻔﺖ : ﺗﻮ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﮔﻞ ﺑﺨﺮﯼ ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﺨﺮﻡ ﮐﻪ ﭼﯽ ؟ ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺸﻘﻢ ،
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺶ ﮐﻨﻢ !...
ﺍﺷﮑﺎﺷﻮ ﮐﻪ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﯾﻪ ﮔﻞ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩ
ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻭﻧﮕﯽ ﮔﻔﺖ : ﺑﮕﯿﺮ ، ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ
ﺗﻮ ﺑﺪﻭﻥ ﻋﺸﻘﺖ !... ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ !
 

 

جواد رضائی بازدید : 42 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

 

When I'm away from you, I'm still with you.
When my eyes are closed, I still see you.
When I'm awake, I still dream of you.
when I feel have everything, I still need you.
And no matter what, I still Love you..♥..

جواد رضائی بازدید : 47 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

افراد بسیاری از مصرف تخم مرغ به صورت کامل، پرهیز می کنند. کلسترول موجود در زرده تخم مرغ بزرگترین عامل پرهیز غذایی افراد در مصرف آن است. اما عدم مصرف کامل تخم مرغ و حذف آن از وعده های غذایی خصوصاً صبحانه، الزاماً امر صحیحی نیست. در این مطلب، به دلایلی که مصرف کامل تخم مرغ (سفیده و زرده) را توجیه می کند، پرداخته شده است.

۱ - میزان کلسترول موجود در تخم مرغ

همانطور که می دانید میزان کلسترول موجود در یک تخم مرغ با اندازه متوسط، حدود ۱۸۶ میلی گرم است. ( سفیده تخم مرغ فاقد کلسترول است. ) همچنین بد نیست بدانید، میزان کلسترول مورد نیاز بدن در هر روز نزدیک به ۳۰۰ میلی گرم است. اما افرادی که سطح کلسترول LDL شان در حد نرمال قرار دارد، نباید نگرانی ای از بابت مصرف زرده تخم مرغ داشته باشند. البته لازم است میزان مصرف موادی مانند گوشت و فرآورده های لبنی که حاوی کلسترول هستند نیز تحت کنترل قرار گیرد.

۲ - مواد تشکیل دهنده زرده و سفیده زرده و سفیده

بیشتر حجم سفیده تخم مرغ از پروتئین تشکیل شده است و در مقابل زرده از مواد مغذی بیشتری برخوردار است. یک زرده تخم مرغ حدود ۲۱٫۹ میلی گرم کلسیم، ۲۴۵ واحد ویتامین آ، ۱۸ واحد ویتامین د، ۶۶٫۳ میلی گرم فسفر و ۲۴٫۸ میکروگرم فولات در خود دارد که تقریباً همه آنها مورد نیاز بدن هستند.

۳- فواید مصرف تخم مرغ در وعده صبحانه

بر خلاف تصور، مصرف تخم مرغ کامل به عنوان صبحانه، به کاهش وزن کمک می کند. هر تخم مرغ ۸۲ تا ۹۲ کالری انرژی دارد. همچنین میزان پروتئین موجود در تخم مرغ، می تواند پایداری بدن شما را افزایش دهد و نیاز بدن به مصرف مواد غذایی را در فاصله صبحانه و نهار کاهش می دهد.

۴ - چربی های موجود در تخم مرغ

چربی های سالمی هستند که بدن ما به آنها نیازمند است. با مصرف تخم مرغ های غنی شده با اسیدهای چرب امگا ۳ ، می توانید به راحتی نیاز بدن به این چربی های مفید را تامین کنید.

جواد رضائی بازدید : 46 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

بر اساس پژوهش دانشمندان، طول انگشت می‌تواند احتمال بروز پرخاشگری را در مردان و نه زنان نشان دهد. بچه‌هایی که انگشت انگشتری درازتری دارند در آزمون‌های ریاضی نمرات بالاتری نسبت به آزمون‌های ادبی و شفاهی به دست می‌آورند‌، در حالیکه بچه‌هایی که انگشت اشاره بلندتری دارند، برعکس در آزمون‌های شفاهی یا خواندن و نوشتن نمرات بالاتری از آزمون‌های ریاضی به دست می‌آورند.
 در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
در عین حال، بر اساس پژوهش های دانشمندان، افرادی که انگشت انگشتری‌ طولانی‌تر از انگشت اشاره دارند، بیشتر در معرض آرتروز (استئوآرتریت)‌ قرار می‌گیرند.
یک بررسی در سال 2004 که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی آمریکا منتشر شده بود نیز نشان داد که هر چه برخی از بخش‌های جفتی بدن نامتقارن‌تر باشند - مثلا یک گوش یا پنجه پا از دیگری بزرگتر باشد - احتمال بیشتری هست که آن شخص در هنگام تحریک‌شدن علائم پرخاشگری را از خود نشان دهد.
"زینپ بندرلیوگلو" از دانشگاه ایالتی اوهایو در این باره می‌گوید:‌ "عوامل استرس‌زا در حین بارداری - مانند عدم رعایت بهداشت یا سیگار - به عدم تقارن بخش‌های بدن منجر می‌شوند. همین عوامل استرس‌زا بر رشد دستگاه عصبی مرکزی که تکانه‌های روانی و پرخاشگری را کنترل می‌کند، تاثیر می‌گذارند". او گفت‌: "گرچه عدم تقارن بخش‌های بدن علت پرخاشگری نیست، اما این دو خصوصیت تحت تاثیر عوامل مشابهی در حین بارداری هستند."

جواد رضائی بازدید : 45 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)
با سلام به تمامی دوستان عزیز قوچانی دانش آموزان دوم دبیرستان این شهرستان (قوچان) به سلامتی امروز به آعوش گرم خانواده خود بازگشتند
جواد رضائی بازدید : 79 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

سرخاک من...!!

 

 

اون یکی که بیشتراذیتم کرد بیشتر گریه میکنه...!!

 

 

اون یکی که نخواست مارو بالاخره میاد دیدن جسدم...!!

 

 

اون یکی که حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته...!!

 

 

اون یکی که سلام نمیکرد میاد برا خدافظی...!!

 

 

عجب روزیه اون روز...!!

 

 

حیف كه اون موقع خودم نیستم...!!

جواد رضائی بازدید : 43 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

ساخت تخت جمشید یا آن‌طور که در کتیبه‌ها ثبت شده شهر مردمان پارسی، در 55 کیلومتری شمال‌شرق شیراز و مقابل جلگه مرودشت در سال 518 قبل از میلاد به دستور داریوش اول آغاز شد و جمعا حدود 120 سال به طول انجامید. این مجموعه عظیم با مساحت 135 هزار مترمربع، بزرگ‌ترین مجموعه باشکوه هخامنشی است که همه از سنگ ساخته‌شده.

جالب است بدانید میان سنگ‌ها هیچ‌گونه ملاتی استفاده نشده و سنگ‌ها به یکدیگر چفت شده‌اند. البته در برخی موارد بست‌های آهنی معروف به دم چلچله‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. مجموعه تخت جمشید شامل هفت کاخ (تالار)، نقوش برجسته، پلکان‌ها،‌ ستون‌ها ‌و دو آرامگاه سنگی است.


گرم‌ترین نقطه‌کره‌زمین

بیابان لوت در 80 کیلومتری شمال شهداد ، تپه‌ای مملو از گدازه‌های آتشفشانی با مساحتی معادل 480 کیلومتر مربع که گندم بریان می‌خوانندش و گاه نیز ریگ سوخته، گرم‌ترین نقطه کره زمین است با دمایی معادل 67 درجه سانتی‌گراد در سایه! در گندم بریان در فضایی با طول 200 کیلومتر و عرض 150 کیلومتر هیچ نوع زندگی جریان ندارد و شرایط به گونه‌ای است که علاوه بر گیاهان و حیوانات، حتی باکتری‌ها نیز توان زنده ماندن ندارند. در نتیجه اجساد تجزیه نشده و فقط بر اثر تابش خورشید خشک می‌شوند.


02.jpg

جواد رضائی بازدید : 66 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (2)
هرگز از اشتباه کردن نترسید .اشتباه شکست نیست .اشتباهات شما را بهتر،زیرک تر و سریع تر می کنند، اگر شما از آنها استفاده مناسب کنید . قدرتی که منجر به اشتباه می شود را کشف کنید .

۱ . کنجکاوی را دنبال کنید

“من هیچ استعداد خاصی ندارم .فقط عاشق کنجکاوی هستم “

چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید ؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد .به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام . شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید ؟

پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

 

۲ .پشتکار گرانبها است

“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی میگذارم”

تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند.مانند تمبر پستی باشید ؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید .

با پشتکار می توانید به مقصد برسید.

جواد رضائی بازدید : 33 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
پدیده آتش سوزی یکی از قدیمی ترین گونه های حوادث است که هر ساله به تعداد فراوانی در اکثر نقاط دنیا رخ داده و موجب به بار آمدن خسارات مالی و جانی می شود. برای خاموش کردن آتش راه های فراوانی وجود دارد که یکی از آن ها بحث استفاده از هواپیماها برای تخلیه آب و یا محموله های ضد حریق بر روی مکان مورد نظر است.

پس از اتمام جنگ دوم جهانی و استفاده از هواپیماها در نقش های گوناگون بسیاری از کشورها به پتانسیل های بالای هواپیماها در بخش های مختلف پی بردند. پرنده های آب نشین که می توانستند مشکل نبود فرودگاه در بسیاری از جزایر را حل کنند نیز از این جمله بودند.

ایده هواپیماهای آتش نشان نیز به مانند ایده هواپیمای آب نشین به منظور کمک رسانی و اطفاء حریق در مناطقی مطرح شد که به شکل های گوناگون دسترسی به آنها مشکل است. در ابتدا آمریکایی ها با بهره گیری از الگوی بمب های ناپالم که برای اولین بار در جنگ دوم جهانی مورد استفاده قرار گرفت به طراحی و ساخت "بمب های آبی" روی آوردند که بر روی محوطه دچار حریق شده پرتاب شود و باعث خاموش شدن آتش شود. این طرح آنچنان که باید و شاید موفقیت آمیز نبود.

اما روش بعدی که موفقیت آمیز بوده و تا به امروز به عنوان روشی استاندارد برای اطفاء حریق هوایی به کار می رود بحث استفاده از مخازن آب است که پس از پر شدن از آب ویا مایعات ضد آتش بر روی محل آتش سوزی پاشیده می شود.

انواع مختلفی از هواپیماها در طول 5 الی 6 دهه اخیر به این منظور مورد استفاده قرار گرفته اند که از آن میان می توان به نام هایی مثل C-130، P-3، DC-10، AN-3 و IL-76 اشاره کرد. این هواپیما ها با توجه به ظرفیت حمل محموله خود به مخزن هایی مجهز شده اند و در زمان نیاز به عملیات اطفاء حریق می پردازند. البته ایفاء نقشی مثل سم پاشی مزارع و یا مقابله با آفت زدگی های بزرگ و یا هجوم حشرات موذی نیز از جمله دیگر کاربری های متصور برای این گونه از هواپیماهاست.

ایران نیز چند سالی است با توجه به حجم آتش سوزی های رخ داده در استانهای مختلف به سراغ این نوع پرنده ها رفته و در حال حاضر در کشور ما وظیفه آتش نشانی از هوا بر عهده هواپیماهای ایلوشین 76 نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باید به حق اعتراف کرد که این پرنده گردن کلفت روسی یک انتخاب مناسب با توجه به شرایط جغرافیایی کشور ماست و تبدیل هواپیمای مسافربری توپولوف 154 به گونه آتش نشان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
جواد رضائی بازدید : 55 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (2)

من صدای سبز خاک سربی ام
صدایی که خنجرش رو بخداست
صدایی که تو ی بهت شب دشت
نعره ای نیست ولی اوج یک صداست
رقص دست نرمت ای تبر بدست
با هجوم تبر گشنه و سخت
آخرین تصویر تلخ بودنه
توی ذهن سبز آخرین درخت

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای راحت کردن شما دوستان عزیز در هنگام وبگردی شماست که با توجه به موضوعات موجود می توانید به راحتی به آنچه مدنظر شماست برسید. امیدوارم ساعات خوشی را داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما دوستان عزیز بیشتر طرفدار کدامیک از موضوعات زیر برای ارایه در این سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 774
  • بازدید کلی : 9,312
  • کدهای اختصاصی