loading...
دانلود،تازه های مختلف و ...
جواد رضائی بازدید : 44 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تنیس روی میز یا پینگ پنگ ورزشی است که روی میز انجام می‌شود و دو یا چهار بازیکن در آن شرکت دارند و هر بازیکن یک راکت دارد و با بهره از آن به توپ ضربه می‌زند. در وسط میز یک تور قرار دارد و برخورد توپ موقع برخورد با آن تابع قوانین خاصی است. توپ در این ورزش سبک و توخالی است. جنس میز نیز از چوب و سخت است.خاستگاه این بازی بریتانیا است.این بازی از پنج گیم ۱۱ امتیازی تشکیل می‌شود. هر بازیکن یا زوجی که زودتر به امتیاز ۱۱ دست یابد، برنده گیم خواهد بود، مگر انکه دو بازیکن و یا هر دو زوج به امتیاز مساوی ۱۰ دست یابند. در این صورت برنده، بازیکن یا زوجی خواهد بود که دو امتیاز پی در پی بیشتر از حریف خود کسب کند.فیلم آموزشی پی روی شما که در چهار قسمت تدوین شده است به وضوح نشان می دهد که آماده سازی فیزیکی در تنیس روی میز چه میزان مهم و کاربردی است.در ادامه شما در خواهید یافت که فاکتور هایی نظیر هماهنگی، سرعت، چابکی، قدرت، تناسب اندام، انعطاف پذیری، تعادل و استقامت بدنی مهمترین ویژگیهایی است که می بایست در کنار مهارت های خاص این ورزش که خواهید آموخت ، بدانها دست یابید. گفتنیست این فیلم آموزشی به سه زبان آلمانی ، روسی و انگلیسی می باشد…

جواد رضائی بازدید : 52 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.

جواد رضائی بازدید : 41 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

شايد تنها عده كمي از طرفداران بايرن مونيخ و منچستر يونايتد هستند كه با تصميم فيفا مبني بر اعطاي لقب «بزرگ‌ترين باشگاه تاريخ فوتبال» به رئال مخالف باشند. از شكست تلخ سه بر يك در مقابل بارسلونا در نخستين فصل ليگ اسپانيا دوران افسانه‌اي تيم آنها در دهه‌هاي 50 و 60 نيم‌قرن طول كشيد و بعد رئال دوباره 32 سال انتظار كشيد تا در سال 97 بارديگر قهرمان اروپا شود. آخرين توفيق بزرگ آنها فتح ليگ قهرمانان در سال 2002 و قهرماني لاليگا در سال 2003 است. حالا اين باشگاه سمبل فوتبال اسپانيا و به نوعي اسپانيا قلمداد مي‌شود. دست يافتن رئال به اعتبار جهاني مقارن با زماني بود كه اسپانيايي‌ها در جام جهاني 1950 غوغا به پا كرده بودند. در اين دوران، كشور به خاطر آشفتگي پس از جنگ‌هاي داخلي از قحط سالي در عذاب بود. گرچه صنعت توريسم تازه شكل گرفته بود اما وضع اقتصادي خراب به نظر مي رسيد. ژنرال فرانكو، خودكامه بزرگ اسپانيا بر آن بود كه از پيروزي‌هاي رئال به عنوان ابزاري در جهت آشتي دادن غرب با حكومت ديكتاتوري‌اش استفاده كند. رئال به شدت از سوي فرانكو، ملقب به كاديو، حمايت مي‌شد و در مقابل، بارسلونا، سمبل كاتالان‌ها مورد ظلم قرار مي‌گرفت. پس از مرگ فرانكو شرايط تا حدودي تعديل شد. گرچه شرايط مالي به‌رغم طبيعت ولخرج رئال همچنان در سطح عالي باقي ماند، اما قدرت گرفتن باشگاه‌هاي رقيب نظير بارسلونا سبب شد كه رئال از سال 1957 به بعد اقتدار مطلق سه‌ دهه‌اي خود را از دست بدهد. همان طور كه تيم‌هاي بزرگ انگليس تحت تاثير افراد خاصي بوده‌ كه پايه‌هاي مستحكم باشگاه را بنا نهاده‌اند، ارتقاي رئال از سطح يك تيم محلي مادريد تا جايگاه رؤيايي فعلي در دنيا نيز مديون يك نفر است. منچستر يونايتد مت بيزلي را داشت، ليورپول بيل شنكلي را و آرسنال هم هربرت چيمن را، رئال هم سانتياگو برنابئو را داشت. بازيكن دهه سي رئال كه از سال 1943 تا زمان مرگ ژنرال فرانكو در سال 1975 مدير باشگاه بود. در آن زمان مادريد به خانه فعلي خود واقع در خيابان اصلي شهر مادريد «كاستيانا» نقل مكان كرد و پايه‌هاي يك باشگاه بين‌المللي شد تا با جمع‌آوري ستاره‌هاي فوتبال از سراسر دنيا بتواند افتخارات متعددي را نصيب خود سازد.

جواد رضائی بازدید : 42 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

در اوایل سال 1383، ایران از یک فروند جنگنده جدید با نام "صاعقه" توسط متخصصان توانمند داخلي در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

اين جنگنده‌ برای نخستين بار، در سفر رهبر معظم انقلاب به همدان پرواز‌ آزمایشی خود را با موفقیت به انجام رساند که در پي آن، فرمانده كل قوا(مدظله‌العالي) خطاب به خلبانان نیروی هوایی ارتش فرمودند: این موفقیت، نتیجه تلاش بی‌وقفه و ایمان پایدار جوانان دانشمند این کشور است.

جنگنده بمب‌افکن "صاعقه"در شهریور 85 با پرواز موفق در رزمایش "ضربت ذوالفقار" رسما به ناوگان هوایی ارتش پیوست و در رژه هفته دفاع مقدس سال 1386 از آن رونمايي شد.

صاعقه، دومین جنگنده ساخت ایران است كه متخصصان نظامی با توجه به قابلیت‌های این جنگنده، آن را نمونه‌ای از جنگنده "اف18" می‌نامند و تولید این جنگنده بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشته است.

"جنگنده صاعقه"، دو سکان عمودی اوریب، شبیه به سکان‌های جنگنده آمریکایی اف18 و دم‌ دوتایی دارد.

ویژگی مهم اين جنگنده پشتیبانی نزدیك هوایی بوده و توانمندي‌هاي حمل و شلیك انواع راكت، پرتاب انواع بمب و موشك با سیستم رادار پیشرفته قابلیت مناسبی به آن داده است.
کاکپیت یا همان کابین خلبان صاعقه بسیار راحت بوده و خلبان، امکان دید کامل نسبت به اطراف خود را دارد.

جواد رضائی بازدید : 40 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی "دانکی" یکی از بازی های کمتر شناخته شده ی بیل گیتس است اما در حقیقت اولین بازی کامپیوترهای شخصی است.

به گزارش «روزگار نو» این بازی رانندگی توسط گیتس در ساعت 4 صبح نوشته شد. ابن بازی بر روی ورژن اولیه ی سیستم عامل داس به صورت رایگان داده می شد.

هم اکنون، این بازی یکی از اپلیکیشن های "ایفون" شده است و قیمت آن تنها 0.99 دلار است.

این بازی در مقایسه با بازی های 3 بعدی کنونی که توسط شرکت ها بزرگ ساخته می شود، بسیار ساده است.

بازی "دانکی" از زرولوشن بسیار پایینی برخوردار است و جاده ای دو بعدی را نشان می شود که شما باید از برخورد با دانکی ها اجتناب کنید. حتی در ان زمان هم، این بازی بسیار ساده انگاشته می شد.

بیل گیتس در مورد این بازی در سال 2001 گفت:  من بودم و نیل تامپسون . ساعت 4 صبح بود و یک نمونه ی کامپیتوتر ای بی ام.  در ان زمان این بازی خیلی مهیج بود.

این در حالی است که رقبای بیل گیتس در اپل، آن را شرم اور و ضعیف خواندند.

در اصل IBM با این بازی به دنبال به رخ کشیدن زبان برنامه نوسی در دستگاه های خود بود.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
این سایت برای راحت کردن شما دوستان عزیز در هنگام وبگردی شماست که با توجه به موضوعات موجود می توانید به راحتی به آنچه مدنظر شماست برسید. امیدوارم ساعات خوشی را داشته باشید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما دوستان عزیز بیشتر طرفدار کدامیک از موضوعات زیر برای ارایه در این سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 805
  • بازدید کلی : 9,343
  • کدهای اختصاصی